2013年8月27日星期二

Lifu Burner Jelly 測試中!!

又懶左!好耐無更新過!
今次想同分享既係Lifu Burner Jelly!
計計下其實我曾經試過好多減肥方法
但唔知係產品無效定我太愛食,所以我未試到有”嘩嘩聲”感覺既產品

亦因為我唔試含藥性產品,所以效果都不會太明顯

如果選擇食藥減肥,倒不如好好控制自己食量、做適量運動令自己瘦得健康吧!
始終,食得才是褔!

講番正題,依款Jelly因為屈臣氏做緊半價,$54盒味道亦唔會難食,所以買兩盒試試

若然是正價..其實...我是不會考慮買的
一:貴
二:係Jelly仲要幾好味,感覺是”玩樂性質”較高

試左四日,無刻意食多或食小,配合極小量運動,暫時未見成效

如果有效,我下次會繼續寫

沒有留言:

發佈留言